ons werk

succesverhalen

Tekst over WWb

Stella fietsen

Twee jonge ondernemers uit Nunspeet maakten van Stella fietsen in minder dan 10 jaar tijd de marktleider op het gebied van e-bikes. 

Met het groter worden van het merk én de markt is er steeds meer de noodzaak om voorop te blijven fietsen. Dat vereist uitstekende relaties met de media en andere stakeholders, en initiatief op het gebied van (verkeers)veiligheid. Daarom helpen wij Stella continu op het gebied van imago, innovatie en issue-communicatie.

#crisiscommunicatie #thoughtleadership #consumentenwerken

Het Haagse ‘Venduehuis der Notarissen’ is het oudste, maar nog niet het bekendste veilinghuis. Toen de 7 cm grote zoetwaterparel Sleeping Lion onder de hamer ging, voelden we wel aan ons water dat er een nieuwswaardig verhaal in zat.
 
Onze campagne resulteerde in wereldwijde publiciteit voor dit bijzondere veilingstuk. De Sleeping Lion haalde de media in meer dan 60 landen en werd verkocht voor 320 duizend euro, ruim 3 keer meer dan verwacht.

#pr #kunst #cultuur

Venduehuis

Deloitte

Deloitte, een van de grootste zakelijke dienstverleners ter wereld, opende ‘The Garage’, in de iconische voormalige Citroën showroom naast het Olympisch Stadion in Amsterdam.
 
Op deze plek werken teams van creatives, designers, industrie- en technologie-experts aan de digitale transformatie van Deloitte’s opdrachtgevers. Wij waren verantwoordelijk voor de messaging en alle media-aandacht.

#dienstverlening #brands #pr

Hoe blijf je als bekendste autoverhuurder top-of-mind? Een van de dingen die we voor Europcar bedachten was een samenwerking met het populaire duo Suzan & Freek.
 
Elke week plaatsen zij een coverversie van een bekende hit op hun social media kanalen. Suzan & Freek huurden voor de gelegenheid een auto bij Europcar en verrasten hun honderdduizenden volgers met een akoestische uitvoering van de Beatles-classic ‘Drive My Car’.

#brands #pr #consumentenmerken

Europcar

RDW Tellerrapport

Hackers manipuleren elk jaar met het grootste gemak de kilometerstand van duizenden voertuigen. Voor een paar tientjes draaien ze binnen een kwartier de tellerstand van je auto zo ver terug als je wilt. Strafbaar: ja. Moeilijk is het zeker niet.
 
De oplossing: het RDW Tellerrapport, dat alle geregistreerde tellerstanden door de jaren heen aangeeft. Onze campagne zorgde niet alleen voor aandacht in alle belangrijke media, maar leidde zelfs tot vragen in de Tweede Kamer.

#maatschappij #dienstverlening

Voor het beroemde 5-sterrenhotel Des Indes verzorgen wij al jaren PR, communicatie, social media en samenwerkingen met (media)partners.
 
Een van de sterkste stunts tot nu toe was het aanbieden van een chique buffet aan de paarden van de Bereden Politie op Dierendag, bereid door chef-kok Roel Gillissen.
 
En de media? Die smulden er ook van! (o.a. De Telegraaf, Algemeen Dagblad en RTL’s EditieNL)

#luxury #brands #PR #influencers

Hotel Des Indes

Kip in Nederland

De Nederlandse kippensector ligt al jaren onder vuur. Terwijl nergens ter wereld zoveel aandacht is voor dierenwelzijn, duurzaamheid én productkwaliteit.
 
WenVH schreef een visiedocument, maakte het platform KipinNederland.nl en een campagne waarbij een 7-tal pluimveehouders vertelde over diverse innovaties in de sector.
 
Met advertenties, longreads in kwaliteitsmedia, een documentaire en events gaven we vorm en invulling aan de belofte: ‘We doen ons best om nóg beter te worden’.

#reputatie #campagne #sectorpromotie

Toen Unilever-merk Dove de Purely Pampering-lijn lanceerde, ging tegelijkertijd de campagne Creëer je eigen douchecrème van start: een oproep om een eigen variant te bedenken voor een heerlijk verwenmoment onder de douche.
 
Uit 4.700 inzendingen selecteerde de vakjury 5 combinaties, gebaseerd op originaliteit en motivatie. Wij tekenden voor concept, organisatie en publiciteit van deze mediagenieke co-creatie campagne.

#consumentenmerken #beauty #fashion

Dove

Dankzij Banka Media heeft m'n boek WAYOOH! ontzettend veel media-aandacht gehad

– Ramon Beuk

Open chat
WhatsApp us now!