We snappen het helemaal als je dacht dat Banka stond voor balls ’n’ karma. (Ook waar.)
Maar er is nog meer aan de hand.

De BANKA methode.
Een prettige reis van 5 weken voor alle organisaties die op zoek zijn naar inzicht gedreven, out of the box oplossingen.
Onze belofte: in 5 weken tijd ontwikkelt een team van 5 doorgewinterde professionals 5 concrete creatieve concepten. Klik op elke week voor meer informatie.
Week 1: Beschrijven doelstellingen
Bepaal met ons jouw ambities. ‘Begin with the end in mind‘ (Steven Covey). Gebruik je brein.
Week 2: Analyseren van data
Alle beschikbare data, groot en klein, nemen we onder de loup. We schakelen desnoods focusgroepen in voor onverwachte maar welkome inzichten.
Week 3: Nieuwe proposities uitwerken
Nu kunnen de creatieven aan het werk. Ze komen met een flinke lijst aan ideeën, die we doorrekenen en begroten. Ambitieus, maar realistisch.
Week 4: Knopen doorhakken
De klant is aan zet. Wat gaan we doen? Wanneer? En natuurlijk: wat gaat het kosten?
Week 5: Activeren
Action! We organiseren een (interne) kick-off voor je organisatie en gaan naar buiten met onze ambitie. Spannend, maar ontzettend leuk!

Een van de pijlers van de BANKA methode is het T-shaped persons model van IBM. In plaats van alleen naar hun eigen specialisme te kijken, zijn de teams die we samenstellen cross-functioneel. Je krijgt variatie, discussie, nieuwe ideeën en, in het algemeen, meer innovatieve concepten en betere resultaten.
In slechts 5 weken tijd zal een op maat gemaakt team van deskundige generalisten*, in co-creatie met de meest geschikte persoon van de kant van de klant, een set van – minstens – 5 concrete concepten ontwikkelen, die klaar zijn om mee naar buiten te gaan. Die set van concepten kan alles belichamen wat je wilt, bijvoorbeeld:
- een app design,
- reputatie rescue kit,
- vernieuwde huis stijl,
- intern communicatie programma en een
- MVO initiatief
- of een podcast format,
- een set advertenties,
- social media campagne,
- sales event en een
- op maat gemaakte media training
- een nieuwe pay-off,
- opt-in media lijst,
- bedrijfsfilm,
- een deal met een influencer,
- en een digitale marketing campagne
Ga je gang: mix en match en ga er voor.
De BANKA methode heeft een waarde van 48K + 5% bureaukosten.
Maar deze winter kan hij voor 33.000 euro** van jou zijn.
Stuur ons een berichtje als je geïnteresseerd bent.
* bijvoorbeeld een creatieve mastermind, een dataspecialist, een strateeg, een projectleider en jij.
** onze algemene voorwaarden zijn van toepassing.